dissabte, 15 de desembre del 2007

Excursió al Montsant

El cap de setmana passat vam fer una súper excursió pel Parc Natural del Montsant.
Hi vam anar la Heide, la Marie i nosaltres dos. Vam sortir de Tàrrega a les 9 del matí fins a arribar a l'ermita de Sant Isidre. Allà vam deixar el cotxe i vam començar a caminar.
El paissatge era preciós i amb molt de bosc.

Després de caminar una bona estona vam arribar al pont penjant i poc després a l'ermita de Sant Bartomeu.

Després ens vam enfilar cap a la cresta de les Ventoses on vam gaudir d'un paissatge formidable i en aquest punt vam tenir un petit problema. Ens vam desviar lleugerament del camí i vam fer cap a unes roques molt verticals de les quals no sabíem con sortir-ne. Finalment vam veure dos excursionistes que ens van salvar la vida i ens van ajudar a reconduir el nostre camí. La pujada va continuar una estona més i finalment, al Pic dels Pins Carrassers vam començar a baixar per un corriol ben empinat. A les quatre erem al cotxe tots molt satisfets i contents d'haver caminat per aquest entorn.

Si voleu veure totes les fotos podeu cliqueu el següent link: http://picasaweb.google.es/brasilcat08/ExcursiAlMontsant

Esperem que una altra vegada s'hi animi més gent!!!

Ens agrada . . . ha dit...

Hola,

Ei, us ho passeu sempre molt bé, però sou una mica perillosos de passar per aquests llocs.
Jo no m'apunto a aquestes excursions.